Whitepaper The black box of fraud

The black box of fraud

Door de komst van “virtual banking” is de shift van face-to-face KYC en customer onboarding naar remote onboarding steeds meer zichtbaar. In het bijzonder zien wij tijdens de COVID-19 pandemie een trend waarbij organisaties steeds meer gebruik maken van digitale (outsourcing) oplossingen. Alhoewel remote onboarding mogelijk grote kansen voor organisaties biedt, zitten hier ook grote uitdagingen en risico’s aan vast.

 

Whitepaper

In onze whitepaper, ‘’The black box of fraud’’, staan wij stil bij de recente ontwikkelingen rondom KYC & customer onboarding. Hierbij kijken we naar de essentiële elementen van KYC, de reden waarom bedrijven steeds vaker uitwijken naar nieuwe technologieën, de beperkingen van deze technologieën en AI en tot slot een aantal red flags waar organisaties zich bewust van moeten zijn bij de toepassing van nieuwe technologie.

Wij maken gebruik van cookies om de gebruiks­­vriendelijkheid van onze website te verbeteren. Daarnaast kunnen we je hierdoor gerichte content bieden op onze websites, via onze andere kanalen en andere media. We onthouden je keuze, zodat je niet iedere keer dat je onze website bezoekt deze vraag te zien krijgt. Naast het accepteren van de cookies, kan je de cookies ook beheren via 'Cookie instellingen'. Op het moment dat deze cookies geaccepteerd worden, ga je ermee akkoord dat we informatie voor marketingdoeleinden opslaan
Accepteer cookiesCookie instellingenPrivacy statement